Marco

5 september 2020
We hadden oogcontact in de trein vanaf station Utrecht Centraal naar station Enkhuizen. Op station Amsterdam Amstel verloren we elkaar uit het oog.
"Je ging tegenover me zitten in de trein van Utrecht naar Enkhuizen die om 15.18 vertrok uit utrecht. We hadden af en toe oogcontact, en toen ik uitstapte bij amstel glimlachten we naar elkaar met onze ogen (thanks mondkapjes :p). Ik wilde je aanspreken, maar wilde niet pushy overkomen. Nu al spijt van! Als je dit leest: Flirt voortzetten? Lijkt me leuk om je beter te leren kennen. Jij: vrouw met blauwe ogen, vest over een jurkje, sproetjes, jaar of 25-30. Ik: blauwe broek, grijs jasje, bruine ogen. 35"

Lisa

8 november 2019
We hadden oogcontact in de trein vanaf station Enkhuizen naar station Heerlen. Op station Amsterdam Centraal verloren we elkaar uit het oog.
"Jij was de jongen in de vierzits die de man die tegenover je lag te slapen wakker schopte. Ik was het meisje schuin tegenover je in de andere vierzits die hier heel hard om moest lachen (bruin haar, blauwe jas, blauwe koffer en oranje rugzak). We stapten allebei uit op Amsterdam Centraal."

Nora

31 oktober 2019
"Op 18 september jl maakte ik een praatje met een aardige machinist op spoor 7 op Utrecht CS. Even later ging hij de roltrap op om koffie halen. Toen hij weer terugkwam hebben we weer een tijdje staan praten, we hadden duidelijk een klik. Daarna stapte hij in de trein richting Enkhuizen als machinist en ik als passagier. Ik ben bij Amsterdam Amstel uitgestapt, toen de trein weer vertrok, remde hij even af, leek op een soort gedag zeggen. Zou hem heel graag nog een keer ontmoeten, we hadden echt een klik en ik kan hem niet uit mijn hoofd zetten. Ik heb blond haar en droeg een roze jas. De machinist was blond en brildragend. Mocht je dit lezen neem dan aub contact met me op."

Martijn

11 augustus 2019
We hadden oogcontact in de trein vanaf station Heerlen naar station Enkhuizen. Op station Eindhoven Centraal verloren we elkaar uit het oog.
"Bij het instappen in Heerlen hadden we even oogcontact en ik was onder de indruk van jouw uitstraling met prachtig haar. Ik kwam net terug van vakantie met twee rugzakken. Gelukkig ging jij ook bovenin zitten maar helaas is het niet van een gesprekje gekomen. Hopelijk op deze manier?"

Jamy

28 april 2019
We hadden oogcontact in de trein vanaf station Amsterdam Centraal naar station Enkhuizen. Op station Hoogkarspel verloren we elkaar uit het oog.
"Van een gezellig dagje Koningsdag in Amsterdam kwam ik rond ongeveer tussen 23:40 en 00:50 een super leuke meid tegen. Ze had een reiskoffer bij zich en een rugzak en luisterde muziek via haar IPad en wat erg opvallend was is dat ze rose oordopjes in haar oren had en ik weet nog dat je heel erg nodig naar de toilet toe moest met de vraag of ik en mijn maatje Lucas op jou spulletjes wilde letten wat ik ook zorgvuldig gedaan heb! In Hoogkarspel stapte jij uit en toen had je ons nog bedankt om dat we op jou spulletjes hebben gepast waar op il jou welterusten wenste en jij aangaf dat je dood moe was om dat je 4 uur aan het reizen was. Ik hoop dat je dit berichtje gauw leest want het lijkt mij echt super tof om met jou in contact te komen!! Veel liefs, Jamy"

Juul

12 april 2019
We hadden oogcontact in de trein vanaf station Enkhuizen naar station Eindhoven Centraal. Op station Eindhoven Centraal verloren we elkaar uit het oog.
"Vrijdagmiddag 12 april om 17:45 stapte ik op station 's Hertogenbosch in de trein naar Eindhoven (trein richting Heerlen). Eerst liep ik door de trein opzoek naar een vrij plekje, deze vond ik in een kleine 2e klas coupe. Hier ging ik zitten, even hierna viel je me gelijk op. Je (blonde jonge dame) zat schuin tegenover mij, we hadden oogcontact en je begon lief te lachen. Dit op heel het stuk van 's Hertogenbosch naar Eindhoven. In Eindhoven stapte ik uit en jij ook(dit rond 18:06). We hebben elkaar helaas niet meer gesproken... Ik was benieuwt wie deze jonge dame was, je had een donkere(zwarte) jas aan met daar onder een koltruitje, blonde lange haren en je had een grote (bruine) tas op je schoot staan. Zelf was ik de jongen die een grote tas bij had die onder de stoel stond geschoven. Hopelijk lees je dit, ik ben namelijk wel benieuwt wie je bent!"

25 maart 2019
"Hi daar! Ik had vanmorgen gewoon wat moeten zeggen, dat is wat ik nu denk. Was ik de enige van ons twee die met hartkloppingen naast jou zat? De eerste twee stoelen in de coupe net voorbij het deurtje. Je was een boek aan het lezen. Ik ging nog kijken of ik kon achterhalen welke dit was zodat ik wellicht hier wat over zou kunnen zeggen. Je toffe schoenen, je haar, Shit haha. Ik moet zeggen dat je naar mijn idee goed matchte met mijn groen/roze panter broekie. Toen ging het fluitje. En weg was de trein. Ik had meer uit die 18 minuten moeten halen."

B

14 februari 2019
"Hoi leuke jongen in de trein! Je zat in de vierzit naast mij. Met je koptelefoon half op, je super toffe bruine bril, lichtbruine jas en geweldige happy socks! Volgens mij had je een flinke reis voor de boeg want je had veel spullen bij je. Ik durfde alleen maar heel vaak stiekem om te kijken en eventjes naar je te lachen. Toch had ik je graag aangesproken, ... misschien kan het nu nog? Liefs, meisje met bril. B"

Anna

14 december 2018
We hadden oogcontact in de trein vanaf station Eindhoven Stadion naar station Enkhuizen. Op station Enkhuizen verloren we elkaar uit het oog.
"Geen idee of dit werkt maar vrijdag 14 december kwam ik in een volle trein. Er zaten een paar mensen erg asociaal met tassen naast zich en jij was de enige die voor me op schoof. Ik vond je erg cute maar durfde geen gesprek met je aan te knopen, vandaar dit bericht :) Je had een grote sporttas bij je en je at een mandarijntje Als je dit ziet zou ik graag een keer iets met je gaan drinken"

Gerrit

26 november 2018
We hadden oogcontact in de trein vanaf station Enkhuizen naar station Amsterdam Centraal. Op station Bovenkarspel-Grootebroek verloren we elkaar uit het oog.
"Jij sportieve dame van Enkhuizen mee met de intercity van 8.39. Je had een sporttas bij je en je zag er ook spirtief uit. Je stapte uit en we hadden tot verteek van de trein leuk oog contact, jij weg lopend achter de bosjes. Als je dit leest weet je wel dit leuk prettige moment op bovenkarspel maar ook in enkhuizen hadden wij al op het perron contact met elkaar en groeten ik je met je een goede morgen te wensen. Herken jij jezelf..... laat het dan weten.... kunnen we nog eens flirten of date"

12 november 2018
We hadden oogcontact in de trein vanaf station Heerlen naar station Enkhuizen.
"Vanmorgen in de trein van 7.49 uur vanuit Heerlen tot Den Bosch, zaten we tegenover elkaar. Jij was een studieboek aan het lezen en we raakten met elkaar in gesprek doordat de omroep installatie tussen Heerlen en Sittard aan ging, maar er niets werd omgeroepen. Je glimlach sprak me aan en ik besloot later een gesprek met je aan te knopen. Je vertelde dat je op weg was naar Nijmegen, maar dat je een hekel hebt aan de Arriva trein van Sittard naar Nijmegen, en dat je daarom liever een stukje om reisde. Je zit in het eerste jaar (de studie die je volgt, ben ik even vergeten) en je had dit weekend carnaval gevierd en daardoor niets eraan kunnen doen. Je had mooi bruin half lang haar en droeg een gestreepte trui met een donkerblauwe spijkerbroek en zwarte schoenen. Toen het in Roermond wat drukker begon te worden en er een stel meiden naast ons kwam zitten die erg luidruchtig praatte, hebben we ons gesprek helaas niet voortgezet. Daarnaast wilde ik je ook niet storen tijdens het bestuderen van het boek ;-) Je bood me wel nog heel lief aan, om mijn tas naast je te zetten bij jou spullen, zodat ik wat meer beenruimte had. Ik vond het een leuk gesprek en vooral je uitstraling en spontaniteit spraken me direct aan. Het lijkt me dan ook leuk om nog een keer met je te kletsen. en aangezien je volgens mij ook uit Heerlen komt, kunnen we daar in het centrum wellicht een keertje iets gaan drinken. Hopelijk tot snel!"

S

14 juli 2018
We hadden oogcontact in de trein vanaf station Amsterdam Amstel naar station Enkhuizen. Op station Amsterdam Sloterdijk verloren we elkaar uit het oog.
"Niet geschoten is altijd mis: Hoi, ik zag jou in de trein naar Enkhuizen rond een uur of 22.45. Ik zat schuin tegenover je en ik vond je gelijk al een leuke man. Ik durfde niet naar je te kijken maar dat heb ik toch een aantal keer gedaan. We hadden oogcontact en toen de halte Sloterdijk kwam was ik al bang dat je uit zou stappen. En helaas was dat dus zo. Je liep naar beneden maar ik zag je nog door het glas. Ik durfde je toen ook meer aan te kijken. Het verbaaste mij dan ook dat je terugkeek. Je stapte uit en toen je de trap opliep keek je weer maar dit keer verbaaste je mij: je lachte nog eens erbij. Je hebt mijn interesse gewekt en zou graag in contact met je willen komen."

Bart

4 september 2017
We hadden oogcontact in de trein vanaf station Hoorn naar station Enkhuizen. Op station Hoorn Kersenboogerd verloren we elkaar uit het oog.
"Gesprek gehad met meisje die om krant vroeg. (Bril, ICT studente, ochtendpersoon. Beetje adhd.) Stom genoeg vergeten om mij voor te stellen of om je naam te vragen. Vond het wel leuk "kennis te maken" Zou graag een keer cafetje met je willen pakken. Wie weet werkt dit. Stapte zelf bij kersenboogerd uit."

21 april 2017
We hadden oogcontact in de trein vanaf station Utrecht Centraal naar station Enkhuizen. Op station Enkhuizen verloren we elkaar uit het oog.
"Hoi jongen met de rode backpack, in Utrecht stond je naast me op het perron en tot mijn verbazing had je ook het exotische Enkhuizen als eindbestemming en glimlachte je. Ik dacht dat je in de 'vega tours' bus gestapt was, maar die stond er de volgende dag nog dus ik ben benieuwd waar je reis dan heen is gegaan."

Steef

11 februari 2017
We hadden oogcontact in de trein vanaf station Amsterdam Sloterdijk naar station Enkhuizen. Op station Zaandam verloren we elkaar uit het oog.
"Ik zat op de rode leuning onderaan de trap op perron 5 op Sloterdijk. Ik keek om en zag jou de trap af lopen. Ik werd verrast door je glimlach en je bleef bij me in de buurt staan. We namen de intercity naar Enkhuizen van 17:14 volgens mij en ik stapte uit op Zaandam. Ik ben die ene gast met die donkerblonde krullen tot over mn schouders, je weet wel, die je zat aan te gapen. Toen we bij Zaandam waren liep ik nog langs je en toen flirtte we weer. Ik stond nog voor de trein te twijfelen om weer in te stappen en dan maar doorrijden naar Hoorn maar dan met jou. Had ik het maar gedaan, ik zat te balen op me fietsie door de sneeuw. Ik zou graag met je in contact komen, Liefs, Steef"